Užsakymų proceso valdymas yra labai svarbus kiekvienai įmonei. Nevaldant šio proceso įmonės darbuotojai gali laiku neužsakyti reikiamų produktų ar pradėti darbų, nestebėti proceso eigos, neįvertinti realių užsakymo sąnaudų, laiku neišstatyti užsakovui sąskaitų ar pamiršti priminti klientui dėl neapmokėtos sąskaitos. Tai tik keli užsakymo procesai, kurie atsikartoja kiekvienoje įmonėje. Su sprendimu eClient Standard of Order process Jūs gaunate sprendimą, kuris užtikrins, kad užsakymai bus vykdomi laiku ir joks užsakymo proceso elementas nebus pamirštas ar praleistas. Įsidiegus šį sprendimą, įmonės darbuotojų produktyvumas turėtų padidėti, nes jiems nebereiks rūpintis rutininiais darbais.
Įsigydami programą eClient Standard of Order process, Jūs gaunate adaptuotą, Jūsų reikalavimus atitinkančią užsakymų valdymo programą. Išanalizavus Jūsų užsakymų procesą, bus pasiūlyta, kokius procesus būtų galima optimizuoti, o kuriuos automatizuoti.