Platforma eKlientas

Kaip išsirinkti tinkamiausią klientų valdymui skirtą CRM sprendimą? Jų yra daugybė ir didžioji CRM sprendimų dalis skirta patenkinti kiekvieno kliento poreikį, nepriklausomai nuo to ar tai gamybos, prekybos ar paslaugų įmonė. Sprendimai, kurie skirti visiems, dažniausiai jie neišsprendžia visų įmonės problemų, nes kiekvienos įmonės procesai yra unikalūs, kas ir suteikia joms konkurencinį pranašumą. Todėl ir CRM sprendimas, kurį įsidiegia įmonė turi būti pritaikytas konkrečiam klientui. 

Pasirinkdami verslo valdymo platformą eKlientas Jūs pasirenkate unikalų sprendimą, kuris leis sukurti Jums pritaikytą CRM sprendimą.

Platformos galimybės

Klientų informacijos valdymas
Užduočių apsikeitimas tarp įmonės darbuotojų
Darbo laiko planavimas
Įvykių registravimas
Sisteminis dokumentų valdymas
Projektų valdymas
Skambučių centro funkcionalumas: skambinkite ir priimkite skambučius tiesiai iš CRM eKlientas programos
Ataskaitos apjungiančios visą sukauptą informaciją
SMS ir E-mail pranešimų siuntimas
Sudėtingų dokumentų generavimas
Integracija su kitomis sistemomis (buhalterinės ar bilingo programos).

Platformos licencija - 3.500 Eur

eKlientas platformos įdiegimas kliento sistemoje
Konfigūravimo mokymai
2014 © UAB, Sofitus
Veiklos raktažodžiai